älskling, jag vet hur det känns



Det är sommar på riktigt nu!
Spelade nio hål idag med syster och det gick faktiskt riktigt bra!

Solen skiner och det är riktigt varmt. Sitter här inne vid datorn dock...men jag lyssnar på sommarlåtar och får sommarkänsla. Himlen är oskyldigt blå, Ta mig till havet, Om, Sommartider & The dock of the bay är några fina sommarlåtar.
 Om två dagar fyller jag 17 år. Fick välja mellan Darin i Halmstad eller se på VMfinalen. Gissa vad jag valde? Svårt att tro, men jag valde VMfinalen! Herregud, det trodde jag aldrig...men spanska laget får man inte missa...Darin ser jag ju i Helsingborg och Halmstad senare i sommar...så jag tror jag överlever utan honom på söndag ;)!


Kommentarer
Postat av: ahlberg

Valde du något annat över Darin?! :O

2010-07-10 @ 11:49:13
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0