love is music and music is love.

  
Chicago - You´re the inspiration
Jag är en sådan person som gillar musik. Jag måste oftast ha musik runt omkring mig annars blir det för tomt. Om jag inte har musik på, sjunger jag istället på mitt jobbiga sätt (absoult inte vackert eller seriöst) bara för att höra en melodi i huvudet. 
Jag gillar låtar som har bra texter eller härliga melodier, precis som ni antagligen också gör. Denna låten spelade pappa för mig igår och den är så smetigt vacker! Perfekt låt för tillfället...för mig!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag alskar nar pappa spelar en lat han tycker ar bra.

Jag glommer aldrig forsta gangen han spelade Hotel California for mig fosta gangen pa LP skiva med bioljudet.

Puss till hela fam <3

2010-01-26 @ 10:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0