dream,dream,dream!

Idag var det en sån lång, vit januaridag som inte alls var så rolig. Jag har kommit fram till att jag verkligen inte gillar samhälle , men att jag antagligen måste försöka kämpa bättre, men that's life så att säga.
Ibland är det bara skönt att drömma sig bort, långt bort, kanske rent utav 260 km nordväst om Tahiti? Där ligger ön Bora Bora som jag hittade härom dagen när jag hade tråkigt och reste runt på "Google Earth". Det verkar vara så otroligt vackert med det klarblåa vattnet, gröna palmerna och kritvita sandstränderna... och inte minst att bo i dessa söta små kojorna! Blir man inte sugen på att åka på semester? Åh, jag vill absolut dit innan jag dör! :)







Kommentarer
Postat av: Syster

spindlar, ormar kackerlackor? :P Haha, du bo i koja :O

XO

2010-01-30 @ 06:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0