Darin!

  

Jag gillar Darin, det har jag gjort sen 2004, och kommer göra länge länge länge. Han är en sådan artist som jag inte kan sluta gilla. Han göra mina tråkiga stunder bättre, ni vet en sån artist/band?
Jag tror de flesta känner så för någon/något.  Under de ca 5 åren jag har gillat Darin, har han blivit mer och mer vuxen/manlig. Som ni ser i dessa klippen så har han haft rösten från starten och jag förstår inte varför det är så fel med att gilla Darin? & förresten gillar man väl olika? Jag tror inte det var så många som trodde att jag skulle tycka om Darin lika mycket efter fem år... men som ni ser så gör jag det ;)


Kommentarer
Postat av: michelle

sv: Kanske för du är bra på matte, så förstår du vad han menar;) Jag som är helt lost fattar inte alls vad han babblar om xD <3

2010-01-19 @ 20:21:30
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gillar också Darin! Har gillat han ända sen fredagsfinalerna i Idol 2004. Han e grym och det är sjukt vad han har utvecklats sen 04 till nu! Grymt asså! :)

2010-01-20 @ 20:59:37
URL: http://chestersflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0