13/2

Lördag

Idag är det en lördag som man egentligen borde plugga inför idrottsprov och uppsatts nästa vecka. Men jag känner inte mig motiverad, mohaha. Nej, jag ska nog ta tag i det snart... 

Dessutom har jag börjat se den nya serien The Vampire's Diary. Såg den med Anna igår och hon klagade på att den kopierar Twilight. Fast det var rätt fult att både Bella & Elena läser "Svinlande Höjder". Vi var iallafall överens om att den här killen (Damon Salvatore/Ian Somerhalder) är det bästa i serien! ;) 
      

Viktiga datum!

den 20 Februari - Darin i Göteborg (Melodifestivalen)
den 13 Mars - Förhoppningsvis Darin i Globen
den 15 Mars - Mika i Köpenhamn


Kommentarer
Postat av: Anna

Naw, han är så söt! :)

2010-02-13 @ 18:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0