Be happy



Idag är det den 16 Februari. Jag är väldigt stressad. Har ett idrottsprov jag inte kan imorgon... och jag har en inlämning på 5 sidor som ska in på fredag. Dessutom fick min klocka ont idag, jag smällde den i väggen så nu är den alldeles repig, typiskt klanthet av mig! Matteprovet var en besvikelse, jobbigt när man kan bättre!
Okej, jag ska sluta gnälla, jag har faktiskt världens finaste kompisar, en underbar idol som jag fick svar av igår... och jag ska se Mika om mindre än en månad!
Jaja på lördag är det iallafall Sportlov och det ska bli riktigt skönt, och förhoppningsvis så börjar det kanonbra! På Svt 1 kl 20.00 hemma hos Anna! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Oui oui!, je mappelle, je mappelle!

2010-02-16 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0