We waited all through the year for the day to appear



Ojojoj lite fjortisbilder....wups...hihi, men ni överlever.
Var på dop idag i Perstorp, det var trevligt. Just nu lyssnar jag på julmusik, hittade massa bra jullåtar igår! Jag pluggar också, prov imorgon. Det får ehum gå som det går. Jag tycker inte om Filosofi!
Snart är det julafton. Åh, det ska bli mysigt. Dock längtar jag mer till att Marika ska komma hem. Jag saknar henne. Det är för tomt i huset. Förstår inte hur jag klarade av att ha henne i Australien...men inte Göteborg....jaja tillbaka till plugget, för jag är ju en duktig flicka nu i juletider....

Kommentarer
Postat av: Sis

klart det är tomt utan mig, men snart kommer jag hem! =)

Vet du, imorgon ska jag o Linn till gymmet 7.30 och träna innan skolan. Det du! Tycker du ska dra med dig dina vänner o göra detsamma ;)Lycka till på provet! Xxx

2010-12-19 @ 19:40:44
Postat av: Mathilda

Så får du fina presenter! :)



Sv: Narnia borde ses ja...

2010-12-19 @ 21:44:25
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Jag tycker inte heller mo filosofi ... Men skönt att det är över :D Årets sista prov! (y)

Haha, vi överlever nog dina "fjortisbilder" ^^

2010-12-21 @ 19:12:04
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: malin

tjabba!

nu har jag frågestund på bloggen!!

fråga en massa, vad som helst ;)

/ kram malin

2010-12-22 @ 12:16:13
URL: http://maliinagneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0