I don't work at being ordinary


Bild från Liseberg

Nemen, jag har varit väldigt dålig på uppdatering. Förlåt!

Lite tankar inom mig just nu:

Jag vill tatuera mig...
Jag är glad att jag bor i sverige, men inte när de röstar ut Olle...
Jag klarar inte av dansband, vare sig ljungbyhed är med eller inte. Det är hemskt...
Jag gillar inte Carola heller...
Jag tycker vår miljövecka känns väldigt onödig..
Jag älskar mina converse med autografer...
Jag vill megajättebaoutagärna ha jullov nu...
Jag önskar mig en vinröd kånken...
Jag älskar lussebullar...
Jag följer julkalendern, den är bra...
Jag tycker att julkalender med choklad är massa gott...
Jag har klockan på rätt handled - höger...
Jag är facebookgalen och jag hatar det...
Jag har ett stort behov att resa...jag ska som sagt bli resoholic...
Jag älskar musik, utan det dör jag nog...typ...
Jag har en död mobil...eller två...faktiskt..
Jag hatar matte, det borde inte få finnas...
Jag har tusen saker till jag kan ta upp här....

Kommentarer
Postat av: PAUSE

underbar bild

2010-12-07 @ 21:48:20
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: C.

SV: Hihi joo!! :D

2010-12-07 @ 22:49:26
URL: http://zezze.blogg.se/
Postat av: Sis

Du kan väl meddela att mobil nr2 också dött. Hur ska jag annars veta att jag inte kan nå dig via sms? X

2010-12-08 @ 08:37:32
Postat av: Mathilda

Inte vara så negativ!



Sv: Japp Dennis skor.

2010-12-08 @ 18:03:26
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Batoul

Du hatar matten men du gillar han som lär ämnet =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0