Hands up in the air like we don't care


Tjabba!
Jag sitter och lyssnar på Lejonkungenlåtar, töntigt kanske, men mysigt!
Imorgon är det nyårsafton, sista dagen på 2010, herregud vad tiden gick! Min kommer spenderas först med Nilssons och senare hemma hos Tanja och trevligt folk, blir säkert jättebra :)

En lista över vad som har hänt 2010 kanske skulle vara intressant, well here we go:

Erik & Calle - Göteborg
Avesta med mor och far
Skidåkning i Sunne
Darin i Sjöbo
Mika i Köpenhamn
Gröna Converse inköpta
Magnus Weideskog på Folk & Rock u Helsingborg
Darin i Karlshamn
Green Day på Ullevi
Kreta
Skolavslutning på LBS - gamla lokalera <3
Idas Student
Landskronafestivalen
Helsingborgsfestivalen - Darin och vänner
Bakken med vänner
Halmstad med Anna - skulle sett Darin (dock var han sjuk)
Jag 17 år- Spanien vann VM (Torres & Villa) <3
Språkresa Sidmouth (England) <3
Darin i Löddeköping
Blog Awards 2010 (Magnus Weideskog)
Gran Canaria
Idolmys med klassen
Idolsignering i Malmö - Olle & Jay
Göteborg - Jul på Liseberg

8 svar av Darin på d.nu
Död mobil (samsung u600) ny mobil (Nokia N8)
3 köpta converse
Fått underbara vänner i Sidmouth (Anna & Valentina)
Fått en vän/bror från Uruguay - Serge!
Vunnit en ipod, signerad tröja och en darintröja

Finns säkert en hel del till, men det är ungefär mitt år 2010...ett trevligt sådant! 2011 kommer dock bli ännu bättre hoppas jag på! Har några riktigt svåra nyårslöften att klara!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad roligt ditt 2010 sett ut :D



Sv: haha, jo det får man ju :)Eller jag fick det när jag var yngre. Dock inte längre...men det kan ju bero på att jag är van vid att åka ? xD



Gott Nytt År! <3

2010-12-31 @ 14:01:54
URL: http://chestersflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0