There's nothing you can know that isn't known


Lussisar har bakats här hemma i eftermiddag. Jättegoda och jättemumsiga. Förlåt för att bilden är svart och vit, men jag tänkte inte göra er allt för sugna på lussisar om ni nu inte kan få tag på någon...that's why.
Jag tycker det är synd att snön smälter, eller rättare sagt, jag tycker det är hemskt. Jag vill ha snösnösnö!
Igår träffade jag vicky, mysigt! Vi kollade på Idolfinalen. Rätt att Jay vann, han är grym! & när de sjöng till Peter, det var så fint! Mhihi.
Skönt med helg, dock blir det en pluggdag imorgon...wihuuuuuuu :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mumsigt!

Och Jay är bäst!

2010-12-11 @ 23:53:23
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Sis

Tack för att bilden inte är i färg :P Om 9 dagar kommer jag hem och får äntligen smaka! :) Men vi har mkt snö iaf.

Jihde och All I need is you va bäst ;) Xxx

2010-12-12 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0