That's what friends are for


Gammal men söt bild! :)

Det finaste som finns är nog vänner.
De som ligger en närmst hjärtat, som verkligen finns där vad som än händer & vet vad som får dig att må bra. Jag har faktiskt en hel del sådana, som jag vet kommer finnas där för mig länge! & det ger livet en mening!

Sedan finns det sådana vänner som inte känner mig så nära in på livet, men som ändå finns där, som man kan prata med vad som helst om, just för att de inte vet så mkt om en. 

Det finns även den underbara familjvänskapen, som jag beundrar. Familjer som kan spela spel tillsammans och ha det trevligt och känna gemenskapen och som kan uppleva resor tillsammans som blir minnen för livet!

Men något jag har förstått under dessa 8 månader är att syskonvänskap är verkligen något utav det finaste. Visst man bråkar, men det behövs!
Jag längtar tills min syster kommer hem och jag kan ha mina pratstunder med henne igen, det är något som jag verkligen saknar.
Jag är så glad att jag inte är enda barnet, att jag har min fina syster!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jattefint skrivet fina du <3 (kanner likadant)

Jag tankte lagga upp en bild pa min blogg pa dem jag saknat mest, men den bilden har jag tyvarr bara i mobilen. Men du kan nog gissa vilken det ar. En av personerna har en gul troja och kramar om varldens finaste ninins <3

2010-04-07 @ 09:29:26
Postat av: monica karlsson malmgren

Hej! Det var jättefint skrivet. Förstår att du saknar Marika och ser fram emot att hon kommer hem. Jag tycker också det ska bli roligt att träffa henne och höra hur hon haft det. Har suttit en stund och tittat, läst och lyssnat på din blogg. Du är ju JÄTTEDUKTIG! Det är roligt att läsa vad du skrivit och se på dina fina foto och kort! Ha´det så bra! Kram Monica.

2010-04-08 @ 17:35:51
Postat av: Ann-Sofie

Åh, fina du!!! Vilket underbart, fint inlägg du har gjort på din blogg!

Din familj och dina vänner är sååå glada att de har dej och tänk på att du har dom / oss när du vill och behöver! <3<3<3

Kraaaam

2010-04-08 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0