I'm happy, happy, happy!

Jag är glad glad glad, gladare än jag varit på länge!
För det fösta kommer det vara underbart att komma tillbaka till skolan efter sommarlovet!
Helt nya lokaler och det kommer vara grymt! Tre våningar och den översta kommer vara underbar!
Sen är jag jätteglad för att det börjar bli vår och att solen har lyst i mer än tre dagar i rad!
Min syster kommer snart hem och det ska bli så otroligt kul, så det är också jättekul!
Sen är det verkligen jättekul med Magnus Weideskog. Jag vet, jag tjatar om honom, men han är så GRYM! 
& han gör en glad! & det är han som är bäst! ;)

Idag hade vi matteprov och det gick väl inte extemt bra, men inte dåligt heller! Denna veckan har jag antagligen pluggat eller gjort något, så jag inte hunnit se något på tv. Jag ligger 7 timmar back... haha! 5h Smallville, 1h Gossip Girl och en 1h Vampire Diaries... vet inte om jag kommer hinna titta på allt i helgen, för jag har spanska prov och religionsprov nästa vecka. Men något ska jag hinna se! 

Efter jag har bloggat detta ska jag fortsätta med min saga (uppgift i svenskan). Den handlar om Herr Muffin - en brun lite söndrig nalle och Lollipop - en glad söt docka! Känns lite flummigt, men det ska nog bli bra!

Dessutom ska jag läsa Arn - Vägen till Jerusalem så jag kan börja på Dear John eller The Last Song som kom med posten igår! =)

 


Kommentarer
Postat av: fadia

Vad bra att du är glad! Kul att höra :)

2010-04-16 @ 19:14:59
URL: http://jungledrum.blogg.se/
Postat av: Mimmi

haha vad gulligt ;D

2010-04-16 @ 19:15:45
Postat av: Ann-Sofie

Vad härligt, så mycket du kan vara glad för och se fram emot! <3<3<3

2010-04-16 @ 22:25:59
Postat av: Anna

hihi, du är för söt Sabina.. :)

en nalle och en docka? fått insriration från "de borttappade leksakerna" tro? hur som så blir det säkert jätte bra, jag måste få läsa den sen :)

2010-04-16 @ 23:33:26
Postat av: e l i i i n

dear john är bra! ;]

jag vill läsa the last song också. ☺



Svar; tack så mycket!

2010-04-18 @ 11:30:30
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Postat av: malin

Magnus Weideskog är sjukt bra! :D

2010-04-18 @ 14:41:01
URL: http://mnablmijno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0