LYCKA!

                                   
                                                    En lycklig Sabina

Idag är det den 25 december och snön smälter sakta bort. Från himlen kommer det inte snö, utan regn.
I år blev det en vit julafton. Tur att vi firar jul den 24 här i Sverige... och inte den 25 December.
Min julatfon var bra. Julmat som var god, även om jag var jättemätt innan jag ens börjat äta. Såklart orkade jag äta gröten :)
Kalle Anka var underhållande detta året... längesen jag tittade så noga på varje klipp. Mina favoriter är Tomteverkstan och Djungelboken och Robin Hood.
Efter paketöppning, julmat och gröten såg vi filmen " En Tomtesaga". I filmen pratade de finska...men filmen var helt klart värd att se!
Julafton slutade med ett avsnitt Merlin :). En lyckad julafton tyckte jag!
..och gissa vem som ska se Mika i Köpehamn den 15 Mars?  JAG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk det förstod jag att du skulle bli glad! Det trodde du inte när du öppnade paketet!



KRAAAAM <3 <3 <3

2009-12-25 @ 17:52:24
Postat av: Anonym

Åh, tänkte på dig igår och undrade om du fick biljetten eller inte!

Oh I'm sooo happy for ya!

2009-12-25 @ 21:26:16
URL: http://cow.blogg.se/
Postat av: Tove

det syns att du är glad ;)

2009-12-26 @ 21:39:24
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: Syster

Har Bina klänning på sig! :O

Du är jättefin, och systeryster är minsann lite avundsjuk på dig! ;) Men mest jätteglad för din skull :D <3<3<3

2009-12-27 @ 05:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0