killen med det finaste leendet

 


Det snöar ute. Många vita små snöflingor faller sakta ner. Nu börjar verkligen julstämningen komma.
På torsdag är det julafton och vi får öppna julklappar.
Högst upp på min önskelista står det vad jag önskar mig allra mest denna julen.
Det är ingen mobil, ingen dator, ingen kamera utan en biljett.
Jag vill uppleva den konserten, jag vill höra han sjunga live igen, jag vill se den talangen sjunga sin fina falsett i verkligenheten! 
Mika i Köpenhamn den femtonde mars tvåtusentio, det är vad jag önskar mig allra mest just nu!
 







Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hoppas att du kommer iväg :D

2009-12-20 @ 11:55:20
Postat av: Beatrice

Nu e det inte många kvar i klassen som inte bloggar :D har du sett klippet med kaula i klassbloggen? :)

2009-12-20 @ 12:24:14
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0