det är med ett nytt liv...

Jag ska vara ärlig nu.
 
Jag lämnade Sverige mest för att försöka göra mig själv glad, någon jag inte riktigt var de senaste åren i Sverige. Mycket pågrund av vänner och familj. Men också pågrund av mig själv.
 
Trots att jag bor tillsammans med någon har jag mycket egentid som fått mig att fundera igenom mitt liv. Varför bor jag i England. Varför har jag väldigt mörka dagar och vissa överexponerade? Jag tror det beror på att jag känner för mycket. Jag blir för fast i personer, jag är villig att ge så mycket utan att begära något tillbaka.
 
Därför har jag valt att stänga ute saker som drar mig ner i ledsenhet och fokusera på det som lyfter mig. Jag har väntat länge nog för att kunna lyfta mig själv och gå vidare men tiden har kommit. 2015, du är mer än välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0