15 Januari

Idag har det blåst, regnat och varit blå himmel. England är messed up. Drömmer mig bort till värme, sol och hav eller någon storstad. Kanske åker en sväng till London nästa vecka, vi får se. Spara pengar är viktigaste just nu.
 
Startade dagen med en gosig frukost, typ scones med russin och bär i, inte för att jag vanligtvis gillar frukt i bröd med detta var mums. Dessutom med hallonsylt blir det mesta godare, hehe. Den fina koppen fick jag av mor i julklapp och känner ni för att ge mig fler fina muminkoppar, feel free!
 
Har fixat lite saker med universite och jobb idag. Truth is att det tog ungefär hela dagen. Har så ont i benen, då jag gymmade med Barry och Max igår att jag knappt kan gå. Men jag visade iallafall dom att jag inte är svag, haha! Ska dit ikväll igen och skriva upp mig, då igår var gratis.
Nu ska jag äta något och titta Revenge som jag är så besatt i att jag snart blir tokig. Fast har man gjort något produktivt kan man alltid belöna sig efteråt som en klok pappa brukar säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0