kiss me under the light of a thousand stars


Fina höstengland. Det är kallt men fint.

Haft sovmorgon med pojken min. Händer inte ofta då jag alltid börjar tidigt.

Rob var trött så han passade på att sova på jobbet.

Åt sydamerikans mat. Det var okej. De hade stoppat böner i såsen och maten skrämde mig mer än lockade. Oscar tyckte jag var töntigt och sa 'If you mix a little bit of everything you wont taste the beans. ' Vilket gjorde mig mer irriterad. Om de finns böner i maten, skriv då det i menyn!!!! gah!

Hade trevligt sällskap av Max och Barry igårkväll på en mysig pub, där massa viktiga personer druckit whiskey, öl osv. Jag åt popcorn dock.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0