Oxford nästa!

 
Idag är det sista dagen hemma. Ska packa det sista och kolla upp tåg till flygplatsen imorgon. Veckan har gått otroligt segt och jag slits mellan att vara nervös och inte nervös. Men det kommer bli bra. Om inte, så löser man det så att det blir bra, inte sant?
Imorgon vid 6-tiden på kvällen rullar bussen in på bussstationen i Oxford och där möter Oscar mig. Känns bra och nervöst att få se honom igen då senast var ju i november (om man inte räknar de tusentals gånger vi har skypat, hehe). Den här gången är det tänkt att jag ska stanna längre än min aupair-tid och jobba på ett riktigare jobb om man säger så. Hoppas att jag kan få något jobb så fort som möjligt. Detta blir sista inlägget från Sverige, och nästa gång jag bloggar så kommer jag med en rejäl uppdatering om läget osv!
 
Ciaooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0