JAG LEVER!

 
Hej och förlåt. Nu har jag äntligen internet igen och kan blogga. Ni som följer mig på instagram binanas har ju lite koll på vad som händer i mitt liv. Jag har dragit på mig en rejäl förkylning vilket suger ganska rejält.  Försöker smitta Osc, vilket går åt skogen, han verkar immun.  Ja, jag är elak, men han förtjänar en förkylning haha!
 
Har träffat många nya trevliga människor och även kompisar från förra året! Det känns skönt att vara i England. Det som suger extra mycket (mer än förkylningen) är att jag fortfarande inte har ett jobb...men skam den som ger sig!
 
Nu ska jag tvinga Osc att göra mat till mig då det är synd om mig. Hejsvejs! Hörs snart, lovar. Med fler bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0