Fredag

Vaknar på morgonen till fågelkvitter. Det är vår i Oxford. Fina japanskliknande träd blommar mitt i staden bland gamla byggnader, fina cafées och gamla pubar. Älskar den här staden så enormt mycket.
Igår fick jag träffa Jennie, hon jobbar för fullt så har inte hunnit träffa henne innan i veckan. Själv söker jag jobb som en galning och jag antar att någon gång måste jag få napp. Alla runt omkring är väldigt hjälpsamma, vilket känns skönt.
Idag är det fredag. Har inte mycket planer förutom att Oscar jobbar till 2 och sen ledig några timmar och sen jobb igen. En vän ska åka tillbaka till Spanien nästa vecka, vet inte om vi ska träffa honom ikväll. Hur som helst. Jag är i Oxford och jag älskar det. Hejsvejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0