Framme!

Sådär. nu är jag framme. Efter många timmars väntande. Oscar mötte mig med en stor, varm och gosig kram. Var väldigt behövligt. Åkte hem till honom och senare på kvällen bjöd hans mamma oss på Nandos. Mums. Idag vaknade vi runt 7. Har knappt sovit. Har varit jättevarmt. Oscar sover med två täcken....Annars då? jo, jag var på jobbintervju. Cyklade dit på Oscars grannes cykel. Cyklade längst en fin å, med fina engelska hus och båtar. Dock stötte jag på en stor vattenpöl omringad av geggamojja och lera. Och med min tur så hamnade jag såklart i geggamojjan och var tvungen att gå i vattenpölen för att få bort all lera. LYCKAT. Intervjun gick bra, men känns inte direkt rätt väl på plats, så jag letar helt enkelt vidare.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0