21 år.

Då var det min tur att fylla 21. Roadtripen I Usa kan nu bli verklighet och jag kan köra golfbil utan att behöva oroa mig för att bli tillsagd utomlands, hehe. Nej, men 21!?! Tiden flyger.
Jobbade 6-12. Åkte in till stan och blev bjuden av Oscar på en god, mysig och lite sådär extra dyr så man inte blev mätt. Först åt vi kött, bernaisås, sallad och pommes (muuuuums) och sen tyckte Osc att vi skulle dela en pizza så då gjorde vi det. Dyraste pizzan hittills, men också så himla god.


Efter lite shopping åkte vi hem, fixade ordning oss och sen kom Matheus med choklad (hihi, glad Bina). Osc hade köpt champagne dagen till ära så det dracks tills vi åkte in till stan och träffade tjejerna på Four Candles. Vi drog vidare mot Purple turtle där vi drack shots med Harry Potternamn bla Hufflepuff, Gryffindor och Slytherin (den var grön). Natten tog oss till favoritdansstället The Bridge där vi dansade och hade skoj in på småtimmarna. Hade så ont i fötterna nästa dag och jag var tvungen att jobba 3-9. Usch. Hade iallafall en superbra födelsedag med bra människor och bra musik!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0