Is it so wrong? That you make me strong.

Stunder i mitt liv som jag ibland tänker tillbaka på och ler över.
 

- Att sitta mitt i Wien på en bänk, äta jordgubbar, svettig och absolut ingen aning vad man ska hitta på. Med en utav de finaste vännerna bredvid.
 
- Första dagen på högstadiet. Man kände sig så vuxen.
 
- Födelsedag nr 8 i mitt liv på Disneyland Paris.
 
- Sitta uppe sent med fina vänner på språkresan i Sidmouth 2010 och dricka coca cola och äta nutella.
 
- MVG:et jag fick på mitt Shakespeare-arbete i 7:an.
 
- När jag upptäckte Sam Beetons musik.
 
- När man var liten och åkte skidor i svenska fjällen och det bästa var kexchokladen mamma och pappa hade med sig ut i backarna.
 
- Fick mitt första svar av Darin på hans hemsida 2005.
 
- När jag fick Lejonkungen 2 på VHS.
 
- Se Hollywoodskylten på riktigt.
 
- Annas och mitt kalas på MHF-gården. (hahahhahahahahah)
 
- När jag insåg att jag faktiskt klarat mitt körkort.
 
- Spela fotboll i ösregn och få höra att man har potential att kunna bli riktigt duktig av en engelsk fotbollstränare.
 
- När jag 2010 valde att se VM-finalen istället för att se Darin på min födelsedag. Spanien vann och Torres gjorde mål.
 
- När jag insåg att det finns andra människor som kan bli ens bästa vänner trots att man inte träffas varje dag.
 
- Golflägren på Perstorps GK.
 
- Min första riktiga kopp te i England hos Marikas aupairfamilj. Sen dess har jag varit teberonde.
 
- Sitta nere i källaren och lyssna på pappas LP-spelare spela Hotel California.
 
- När jag fick både ett biljardbord och playstation i julklapp av mamma och pappa.
 
- Studenten.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pale Rider Vhs

Hurrah! Finally I goot a blog from where I be able to truly take valuable information regarding
my study and knowledge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0