As long as the seasons need to follow their plan.

Har knappt lämnat huset de senaste dagarna. Därför bestämde jag mig för att ta en promenad i skogen. Har massa minnen i den här skogen. Kändes lite sorgligt att inse att man spenderat så mycket tid där och sett så mycket annat än bara skogen. Det har varit en lekplats där jag åkt pulka, badat och gått barfota i ån, cyklat, sprungit, låtit kaninen få tugga på naturen, plockat vitsippor på helt fel sätt och till och med fått min första riktiga puss.Nu är det bara en helt vanlig skog, en fin sådan dock.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Aldrig att det "bara är en skog" det är ju en skog full av minnen!

Svar: Det har du ju rätt i...:)
Sabina Morsing

2014-02-11 @ 08:14:05
URL: http://mathildaahlberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0