It's funny how some distance makes everything seem small and the fears that once controlled me can't get to me at all

 
Jag börjar inte jobba förräns 2 så jag har lite tid att ta död på och eftersom jag inte bloggat på några dagar och inget speciellt har hänt så tänkte jag bjuda på lite random facts om mig.
 
- Jag har blivit lite kär i Jason Derulo's låt Stupid Love.
- Jag tycker om att leva i nuet, men oroar mig nästan alltid för framtiden.
- Jag tycker Emma Watson och Taylor Swift är snygga.
- Avundsjuka är något jag är emot men tycks alltid hamna i den situationen själv.
- Jag tycker inte om vändstekta ägg, gulan ska vara rinnande.
- Jag hatar Simpsons, Family Guy, American Dad och Southpark något enormt och blir på dåligt humör när det är på tvn.
- Jag tycker inte om stress så jag vet inte varför jag jobbar på Costa.
- Jag cravar grekisk mat varje dag. Såg Jamie Oliver på tv för några dagar sedan när han var i Grekland och lagade mat och nu är jag förstörd.
- Jag tappar lätt tålamodet.
- Jag är fortfarande förvånad att jag faktiskt jobbar i Oxford, på ett jobb jag inte trodde jag skulle få och bor med personen som gör mig gladast. Vem hade kunnat tro det?
- Jag hatar radioreklam, tvreklam och reklam överhuvudtaget.
- Häromdagen duschade jag i iskallt vatten eftersom värmen var avstängd. Great. Mina tår var isbitar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0