12 timmar i London och 5 timmar sömn på 24 timmar.

Det här är Hammersmith, London. Det är fint. Men när jag tog den här bilden var jag en trött, nervös flicka som letade efter Swedish School i London. Vaknade kl 02.20. Tvingade Oscar att följa med mig till bussen vilket han inte hade något emot. Dock slutade det med att han satt på bussen med mig till London kl 03.30. Stackare. Klockan 05.00 var vi framme och jag skulle vara i Hammersmith vid 7. En timme gick och jag tillät Oscar att åka tillbaka till Oxford och sova. Riktig gentleman som följde med till London, guldstjärna till honom...
Iallafall. Hittade skolan. Massor av svenska människor med fjällrävenryggsäckar, Dr Martens och dialekter från everywhere i Sverige. Man fick olika rum att gå till och jag hamnade i ett rum med 20 personer. Klockan 08.00 började provet och sen var det 7 timmar tortyr och huvudvärk. Var en trött och hungrig Bina som satte sig på tunnelbanan tillbaka till London Victoria och sprang till bussen som tog mig tillbaka till Oxford. Var hemma runt klockan 19.00 och dog typ i sängen. Oscar hade lagad Turkey och middagen var god. Vid 21.00 skulle mamman och hennes kompis umgås och Oscar och jag bestämde oss för att lämna dem och träffa tjejerna i city istället. Trött som en död fågel var jag. Knappt sovit något på 24 timmar. Det var en trevlig kväll trots att jag var trött och levde på överskottsenergi eller något.
Tror den här bilden visar rättvisa på hur trött jag faktiskt var....usch.
Har sovit massor nu. Känns skönt att högskoleprovet är över och nu ska jag lägga all energi på jobb jobb jobb. Önska mig lycka till. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0