Eight days a week is not enough to show I care.

1. Jag invidgde min nya klänning och gick på fest. Spelade spel och lyssnade på nostalgimusik. Senare drog vi ut och dansade och kändes komiskt att jag kom in som 20åring när jag fortarande känner mig som 16. Det var konstigt. Alla pratade svenska. Männen i baren var svenska, Hanna var inte där. Och det spelades svensk musik. Jag är nog lite i Oxford fortfarande. Men det var trevligt iallafall. Somnade hos Elin eftersom bussarna inte gick.
2. Tog en mysig film/tumblrkväll för mig själv med en mysig ljusslinga (ni vet, jag är rädd för eld så ah säkrare med lampor) och åt polly och äckliga chips. Och för att göra det perfekt, en kopp te på det.
3. Var ute och sprang för någon dag sedan. Det var väldigt skönt även om jag fick håll efter 5 minuter. Kalmar är vackert absolut, ingen tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0