But you fit me better than my favourite sweater.

Avesta - farmors 90årsdag
Mötte pappa och Marika i Värnamo och åkte upp till Avesta i Dalarna för att fira farmors 90års-dag. Trevligt att se henne igen och det blev en mysig kväll på en grekisk resturang!
 
 
 
Oxford
Åkte bil till Katrineholm där jag tog bussen till Skavsta flygplats och började resan mot mitt kära Oxford. 5 timmar senare var jag i Oxford. Mötte upp Dan och tog taxi till Four Candles där jag mötte Hanna, Jennie, Sofia och Na Na. Var jätteskoj att se dem igen. Åh, har saknat dem så mycket. Gick vidare till The Bridge där vi mötte upp Oscar, trevligt att se honom, hihi! Dansade hela natten och somnade i en soffa i Cowley. Checkade in på B&B med Oscar på söndagen och umgicks så mycket vi kunde under de 5 dagarna jag var där. Blev pubhäng med tjejerna, Dan och Oscar. Blev lite shopping, mycket tvtittande, lite pluggande och massa närhet. Var sådär mysigt och bra jag hoppats på och Oxford har nått toppen på listan över favoritstäder nu. Slår iallafall London big time.
 
Mitt ute i skogen och Stockholm
Lämnade Oxford på onsdageftermiddag. Massa kramar och pussar hejdå och några timmar senare var vi i Örebro hos Sofia och somnade. Åkte vidare till Hannas i Laxå där vi mumsade mackor, åt hamburgare, gosade med katter, såg på gilmore girls och sov. På lördagen åkte vi mot Stockholm där vi checkade in på hostelet och begav oss mot Fryshuset där vi köade i ca 2 timmar till Bastille. Var inställda på att få lite sämre plats...slutade med att vi hamnade längst fram och konserter var så sjukt bra att jag bara ler fånigt när jag tänker tillbaka. Så så bra. Någon hade snott Hannas hostelsäng så slutade att vi somnade i samma lilla säng och vaknade upp vid 4 av människor från olika länder som pratade. Det kändes lite som att vara tillbaka på tågluffen. Var mysigt fast irriterande när man mest av allt ville sova. Klockan 12 på söndagen tog jag bussen mot Kalmar och 6 timmar senare var jag hemma i lägenheten igen. Just det! Passade på att träffa Mathilda också, som nuförtiden nästan bor i Stockholm. Så trevligt att se henne, man blir liksom så glad av henne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0