Yoooo

Idag min kära vänner har jag strykt, handlat två gånger, packat familjens picknickkorg, pratat med pappa, lyssnat på musik och klockan är halv 4. Och det är fredag. Och jag är glad.
Ikväll blir det antingen barnpassning eller utgång som gäller...får se när familjen kommer hem från picknicken. Kul att folk känner igen mig i matbutiken...handlar ju nästan något varje dag till huset som familjen behöver...lite som en slav, fast inte. Men jag trivs. Barnen och jag gillar varandra, fick en lång kram av Charlie igår och Ben sa ' Goodnight Sabina, sleep tight'. Fina är dom dära barnen ibland...
Nu ska jag vila lite till innan dom kommer hem!



Kommentarer
Postat av: Mam

Det är klart att de gillar dig!:)Du leker mycket med dem och är påhittig och har stort tålamod och är så snäll!<3 Men det är förstås jätteroligt att de har visat och sagt det flera,flera gånger! Kraaaam <3

2013-06-01 @ 12:56:54
Postat av: Anna

Så roligt att du trivs! Håller med om att man ibland känner sig som en liten slav men man har ju väldigt många fördelar med jobbet :) saknar dig så mycket så tycker det kan bli augusti så jag får träffa dig! :)

2013-06-01 @ 18:42:26
URL: http://lifeofannanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0