Två av tusen.

Hej jag heter Bina och jag är sämst på att blogga. Ursäkta.
Ibland träffar man personer man klickar med direkt. Var väldigt längesedan det hände mig, men nuså. Har träffat två fina människor som jag klickat lite bättre än med andra här. Hanna och Daniel. Dom två har jag sett ungefär varje dag den senaste tiden. Fika, puben, uteställen osv tillochmed delat säng med. Fast det behöver ju inte min värdfamilj veta då det är strängt förbjudet att ha manligt besök...haha!
I helgen var det massa som hände...ska inte gå in på alla detaljer men det var en väldigt bra helg som spenderades härliga människor. I söndags låg vi i parken hela dagen och solade och sov. Åt glass också. Mums.
Har varit en bra helg och jag är glad. Bara så ni vet liksom. Hejsvejs!

Lite bilder från helgen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0