En tillbakablick på 2013.

Hur har ditt 2013 varit?
Well, det har varit mycket bättre än väntat faktiskt. Även om 2012 var ett otroligt bra år så var 2013 mer än bra.

Blev du kär i år?
Hej, jag heter Sabina och har lättast i världen för att få känslor för personer som inte har känslor för mig. Men i år lyckades jag faktiskt. Så ja, jag blev kär i år. På en helt annan nivå än hur det brukar vara. 

Vad önskar du att du gjort mer?
Det finns massa saker jag önskar att jag gjort, fast har gjort så många saker jag inte önskat och älskat så jag är liksom ganska nöjd med hur det har blivit.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Köpt alla de chicken caesar wrappen på tescos. Ätit mindre choklad. Tittat på tv-serier på tok för mycket. Fast det har liksom funkat ändå. Och vem vet om jag inte skulle gjort det, hade det kanske hamnat på frågan ovanför....

Vem har du umgåts med mest?
Hanna och Daniel i Oxford tror jag faktiskt.

Bästa minnet från 2013?
Det måste vara att träffa Sam i Notthingham och prata iphones, musik och allmänt babbel med honom. Det var fint liksom. OCH Chelsea-matchen med pappa på Stamford Bridge såklart.

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Oxford.


Har du haft ett förhållande under 2013?
Yes.

Hur skulle du beskriva din stil 2013?
Mycket klänningar och strumpebyxor.

En låt som påminner dig om 2013?
Pompeii - Bastille <3

Det bästa du har åstadkommit i år?
Jag lyckades ta hand om två barn. Två pojkar. Och en hund. Jag som knappt kan ta hand om mig själv. OH YEAH. Min aupair gav mig så så mycket.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Det gör man väl alltid? Men ja, i år har jag gjort massa nya saker.
 
Vilka länder besökte du?
Spanien, England och Gran Canaria.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och mat I guess?
 
Favoritserie?
Well, jag har tittat på äldre serier så som Hawaii Five-0 och Gilmore Girls (som jag älskade) men även Pretty Little Liars.

Ny musikupptäckt?
Bastille, Bastille, Bastille!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jobbade. Spenderades i en park med Charlie och Ben plus en hund. Åt pizza med värdfamiljen på kvällen och tog en drink med Hanna senare.

Vad fick dig att må bra?
Oxfordgänget och musik.

De bästa nya människorna du träffade?
Oj, massor. Hanna, Jennie, Sofia, Daniel, Oscar, Paul, Amy, Karen, Ben och Charlie, Angelica och massa fler.

Årets sötaste?
Måste vara Tanjas lille Leo och hunden Bila.

Årets hetaste?
Oscar, duuuh! Haha!

Årets besvikelse?
Hur tråkigt det blev med min aupairtid i Spanien. Fast mycket gott kom av den också. Och min pluggtid i Kalmar...
 
Vad ser du fram emot 2014?
Struktur på livet. Nya människor. Nya platser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0