December.

 
 
Det är redan December. Hur galet är inte det? Tiden bara rinner iväg och jag hinner knappt med. Har en tenta kvar och en gruppuppgift innan jag får "jullov" som består till största del av en resa till varmare breddgrader och förhoppsningsvis lite julstämning, kanske lite snö också?
Ikväll är det nästintill storm och kallt i Kalmar. Ljusslingor, ljusstakar och annat juligt lyser upp staden och imorgonbitti har min grupp en intervju med stadshotellet. Lite mysigt är det att det är mörkt de flesta timmarna under dygnet. (Jag ursäktar mig för de meningarna, jag är så trött och stressad att jag inte riktigt har koll på vad jag skriver...)
Nu ska jag se julkalendern, äta pepparkakor och dricka te. Julmusten var slut i affären, vad är det för skit liksom. Så gör man ju inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0