@starbucks

Har nyss sätt mig ner här på starbucks. Har köpt juice och pastarätt. Senast jag åt den här pastan var i London med Mathilda under tågluffen och vi var så glada över internet och eluttag! Haha. Tro nu inte att jag alltid hänger här. Men idag var jag ändå i byn och fixade frimärken till farmor och det är lunchtid så varför inte liksom?
Har stryk all tvätt och handlat mat så nu har jag lite ledig tid. Ska tillbaka och göra lasagne om någon timme. Min första egengjorda lasagne, spännande!
Har varit och pratat med gymmet och fick lite broschyrer med mig hem. Ska bli kul att komma igång faktiskt!
Idag är det en vecka till pappa kommer, wihooo! Åh ska bli mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0