But on a Wednesday in a cafe I watched it begin again.

 
DÖD. Hur snygg kan människan vara?
Hur har er dag varit? Min har varit sådär, men aja, får stå ut med sådana dagar också ibland.
Shoppat med far på Väla bla eller ja han shoppade rättare sagt...själv är jag pank och sparar pengar. Men så går det när man vill se världen och gå på konserter och är arbetslös, men jag menar... jag kommer ju inte vara pank hela mitt liv och jag är väldigt tacksam över att ha tak över huvudet och mat på bordet, inte alla som har det liksom. Så på det viset är jag liksom inte pank, utan jag har bara inga pengar att spendera på saker....whatever.
Ska kränga beasås nu ikväll tänkte jag. Tjoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0