So untraditional, one of a kind.



Kristianstad. RixFmfestival. Tåg. Väntan. Folk. Bajjamajor. Ont i benen. Massa melodifestivalskit. Idolartister. Prat. Dansa Pausa. Världens bästa Darin. Slut. 24 min till tåg. Springer bakom scenen. Låtsas vänta på någon. Ställer mig intill staketet. Ser Darin prata med dansare. Tjej skriver i mitt öra: ÄLSKAR DIG DARIN. Jag gömmer mig. Darin kommer gående. Han tar min hand. Säger heeeeeeeej och ler. Han går vidare. Går tillbaka till dansare och pratar. Jag springer till tåget. Hinner. Sitter med en nästan död mobil på en buss. Cyklar hem. Lägger mig med ett leende på läpparna. Ungefär lika stort som han på bilden har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0