Sometimes tears say all there is to say. Sometimes your first scars won't ever fade away


Det här är jag för exakt två år sedan. Bilden är tagen i början av april och det fanns vitsippor ute. Jag ser ingen större skillnad på mig, höhö. Förutom mitt hår dådå! Nej, inte ens det? Jaja, bra att se ung ut så länge som möjligt ju. Det jag ville få sagt är att det var inte så värst kul att gå hem i regn. Tycker det kan skina och vara 20 grader ute. Hade Mathilda som sällskap iallafall! Trevligt!
Vi hade en lektion i skolan idag, bra start efter lovet! Imorgon börjar vi halv 11!
Idag kom bilder från Thailand och några på Marika och Max med posten. Dom ska skickas upp till farmor. Om ni ville veta, antagligen inte, men nu är det för sent. Tjooolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0