I'm gonna love you like I'm indestructible

Dag 13 - Min favoritplats

Jag har inte en speciell favoritplats utan jag har många. En är på Gran Canaria - mitt andra hem höhö. Som sagt har vi varit där typ varje år sedan ungefär 2001 och jag kan inte få nog utav anläggningen vi bor på. Massor av pooler, havet, shuffleboard, värmen, människorna och atmosfären är ett utav de bästa platserna som jag har varit på. Sedan har vi England. Inte någon specifik plats utan bara att få höra brittiska runt omkring sig är något utav det härligaste som finns! Sen kan vi ju nämna att sängen på mornarna är en favoritplats för mig, vilket de flesta i min familj nog känner till, höhö. Vid en scen framför en sjungades Darin är också en favoritplats, ja ni fattar. Jag har jättemånga favoritplatser så det vore omöjlig att nämna en...


Kommentarer
Postat av: s o f i a e r i k s s o n

ingen orsak :p

men de låt då bra! jo tack allt e bara fint me mig oxå :)

2011-01-25 @ 15:14:45
URL: http://sofiaerikksson.blogg.se/
Postat av: Malin Sundin

härlig bild.

2011-01-25 @ 18:54:02
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Sis

Sängen, haha. We know you löööööööv it :P Men jag spenderar nog hellre en vecka på Anfi än i din säng ;) X

2011-01-26 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0