Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met

Idag är jag hemma med en extrem huvudvärk. Den vill inte försvinna. Men ah. Det har blivit plugg, missade litterturprovet idag vilket inte gillas. men så är läget tyvärr. Har även sett på den brittiska serien som visas på SVT - Downton Abbey. Mycket trevligt måste jag säga. Ska fortsätta se den. Brittiska serier är så vackra. Såg också Extreme Home Makeover. Gah. Jag tycker Ty är så överdriven i sin röst och rörelser...men ojojoj jag vill också ha ett sånt fint hus. Mitt rum skulle vara med engelskt tema, det kanske inte var så förvånande...

På lördag morgon blir det vemdalen. Det ska bli jättemega skoj! Victoria ska också dit, vilket gör det ännu roligare...dock kommer hon swiiiischa förbi mig i backarna...ajajaja.


Alltså kalla mig tjatig, men jag dör lite när jag ser denna bilden. herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0