And we don't really give a damn, thats what they say



En del av min dag i bilder. Jag älskar Lola och Anna. Glada och underbara! Vi shoppade lite. Solglasögon till Anna och en kjol och saken på nedersta bilden till mig. Efter det var vi trötta och sugna på glass. Valde choklad (aldrig glass utan choklad) och blueberry, heeeeeelt ok! Vi satt i hamnen och filosoferade om sakerna på bottnen, dvs djupet och den äckliga cykeln....
Väl hemma blev det grillat, mums! Imorgon är det valborg, niiiiiiice!

Just det. Grattis till Batoul, blir ADULT today! <3
Just det 2 idag är det exakt 6 år sedan jag såg Darin för första gången live. Det var i Hässleholm och jag var 11 år. Herregud. För att fira det sitter jag nu i sängen med Darin - The Anthem på hög volym, myyyys!

Jaja, nattinattnatt!

Kommentarer
Postat av: Sis

Vad sööööt du är! :-D

Jag har det också toppen. Snart blir det grilllning i slottskogen sedan en utgång! xxx

2011-04-30 @ 16:09:45
Postat av: Tove

Aldrig glass med choklad*

visst är cykeln äcklig :o

2011-05-01 @ 19:15:21
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: Balou

taaaack sabina, har inte haft internet sa sag det nu hahah =D o jag <3 din jumpsuit misss u

2011-05-01 @ 22:22:14
URL: http://deleto.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0