the heart of life is good

Idag är det den 10/10 -10 och 10.10 befann jag mig på golfbanan för att slå ut. Golfen gick inte så bra, men det var trevligt.
Det blev också en sväng till Bäla. Jag lämnade tillbaka skorna jag hade köpt. Känns inte rätt längre.
Ikväll har jag bakat kladdkaka, blev tyvärr torr :( och jag har även sett på säsongspremiären av Gossip Girl.
Imorgon är det ny vecka som gäller. Känner mig inte alls taggad. Känns rätt hårt nu faktiskt.
Ska lägga mig tidigt ikväll och sova gott!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fast vi är bäst när det är hårt, det är då vi slår oss fram.

2010-10-10 @ 22:34:41
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Sis

Love turns the whole thing around

2010-10-11 @ 13:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0