when words fail, music speaks



Jag kan inte låta bli att älska denna bilden, trots att den är suddig. Men åh, se på honom...kolla ögonen! HBGfestivalen 2010

Hur ofta ska jag drömma om något och springa upp till pappa? Inatt var jag rädd för en orm under min säng. Precis som förra gången trodde jag seriöst att den fanns på riktigt och var livrädd? Jag är knäpp...den var gul...om ni undrar.
Idag har det varit en enorm (lägg märket till EN ORM) lång dag. Brukar sluta 12.30, idag slutade jag lite efter 16...men kom inte hem förrän halv sju. Orkade verkligen inte vara med på öppet hus ikväll.
Nu lyssnar jag på Jealous Guy med Jon Lennon, den texten är verkligen så fin!
& bara för att vara lite extra trevlig så ska jag passa på att skriva Grattis på namnsdagen till Anna idag, bara för att hon är söt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack ännu en gång för gratulationen! :)



förresten; vet du vilken som är det största djuret i djungeln? Ormen, den är enorm!



Hoho, vart får jag allt ifrån..?

2010-12-10 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0