Cowley Carnivalen.

I Lördags blev det middag i Summertown med Oscars mamma och mannen hon dejtar. Kändes konstigt att vara i Summertown. Spenderade hela förra sommaren där ju....



I Söndags var det dags för den årliga Carnivalen i Cowley. Började med att åka till stan och titta när Osc spelade fotboll. Det var en cirkus i parken där de spelade så jag och Kris lekte turister, hahha....

Cyklade till Cowley, mötte Ottilia och senare Jennie. Åt chicken wrap från ett utav matstånden och gick fram och tillbaka och tittade på folk. Köpte en heliumballong, vilket var roligt på ett helt annat sätt än när man var liten. Lyssnade på musiken som spelades och tittade på paraden som bestod av människor från olika länder som dansade....



Senare mot kvällen gick vi till Kazbar, en Marockans restaurang och pub. Vi åt god Tapas, träffade trevligt folk och hade allmänt trevligt. Bra söndag helt enkelt.



Idag mår jag sämre. Idag cyklade jag till jobbet vid 6, spydde på toaletten, somnade hemma, spydde igen och nu är jag död. great.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0