You're on my mind you're in my heart, it doesn't matter where we are.

 
Såhär såg det ut igår. Pluggade på min första tenta. Alarmet ringde klockan 06.00 imorse och startade dagen med en dusch. Somnade nästan. Halv 8 mötte jag Angelica på bussen och 08.00 satt vi i salen och skrev. 5 frågor. Var klar efter en och en halv timme och det känns så skönt att ha det gjort, nu hoppas jag bara att det gick bra.
Nu sitter jag här. Har skypat med Oscar, ätit lunch och nu dricker jag te och äter choklad. Tittar lite halvt på High School Musical då jag känner för nostalgi och ikväll ska jag bara mysa och INTE plugga! Kankse ska läsa boken min syster gav mig för ett bra tag sedan. Som hon påminner mig alltför ofta om...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0