Pain throws your heart to the ground, love turns the whole thing around.

Öland blev lite av ett helvete. Vaknade på morgonen med huvudvärk, men som alltid tänker jag att det går nog snart över. Första timmarna var ok, men efter att ha lyssnat på folk ha föreläsningar blev det för mycket. Hela huvudet snurrade och jag kunde knappt gå. Tänkte att om jag vilade lite kanske det skulle bli bättre, men nope. Somnade tidigt och på torsdagsmorgonen var det ännu värre. Läraren ringde till ambulansen som kom till Öland, hämtade upp mig och körde mig till sjukhuset. Första gången. Själv. Med en lärare. Kände mig ganska misslyckad, haha. (och död för den delen...) Blev blodprover, hälsokontroller, sovstunder, kräktes lite, åkte runt i sjuksäng i korridorerna och fick träffa öronläkare som tyckte det var konstigt att jag hade två olika stora pupiller...och ville därför röntga min hjärna för att se så allt var ok, vilket det var. Fick sova där under natten och somnade vid 10. Nu imorse kändes det lite bättre och testade min hörsel som visade sig vara bättre än normalt. HEHEHE, jag är inte döv, wohooo (folk säger ju att jag är det ibland ;))
Fick åka hem nu vid 10-tiden och nu ska jag äta lite nudlar och sova lite till. Kanske att jag åker ner till Skåne imorgon, beror på hur det känns.
 
MEN, ambulans och inlagd på sjukhus - check! ;) (aldrig mer dock tack)
 
Vill ju också passa på att säga att jag har så fina människor i livet som bryr sig. Ni är bäst, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0