Baby in our wildest moments, we could be the greatest, we could be the greatest.

 
Städat. Packat klart. Lagt över musik så jag överlever den 3 timmar långa bussfärden. Betalat räkningar. Städat. Lagt över allt plugg på plattan så jag slipper tunga böcker. Jag är helt enkelt förberedd. Ska snart sova, eftersom det är 06.30 bussen till stationen imorgon som gäller. Ew.
 
Igår fick jag ett paket hem med posten. Jag hade inte beställt något så det var en överraskning. Visade sig vara chokladen som är på bilden. Skickat från England från en viss Oscar. Han vet att jag älskar choklad och detta gjorde hela min gårdag faktiskt. Vissa människor är så fina, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0