May day.

Vad bjöd första maj på? Vaknade upp till fågelkvitter, solsken noch en alldeles blå himmel. Har bara sett sådan himmel i Kalifornien förut. Så fint.
Lämnade Ben i skolan och gick hem och tvättade och satte på diskmaskinen. Lagom med husjobb idag.
Åt sushi till lunch, jättegott! Har längtat efter det länge länge!
Elaine hade berättat för mig igårkväll att jag skulle hämta Charlie med buss eftersom det var May day och vägar osv var avstängda...så jag hämtade upp Ben och vi tog bussen till Charlie...vilket tog ganska långt tid eftersom en 5åring har små korta ben och lite kissblåsa. Fick ha kissepaus och allmänna pauser lite då och då. Som tur var var Charlie på After school så han var iallafall inte ensam kvar i skolan. Väl framme ringer Colin och berättar att han glömt säga till mig imorse att May day inte blev av och att jag egentligen skulle kört bil...great...aja han skjutsade hem oss och han och barnen stack ut och spelade fotboll.
Nu ikväll har jag pratat med min kära syster och nu dricker jag tea. Mmm. Sköna kvällar.
Juuuuust det. Idag kom biljetterna med posten och gissa hur överlycklig jag blev <33?! Åh så fantastiskt att hålla dem i handen! Yaaiy! En vecka kvaaaaaar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0