Jamen liksom hallå.

Okej. Lugn helg? Yeah right....Känner mig som en tant idag. Kom hem vid 5 inatt, fötterna gör ont och min näsa rinner. Men jag är inte bakis om ni tror det...drack knappt något igår men hade ändå skoj.
Gick till favoritpuben igår vid halv 7 för att träffa en svensk au pairtjej jag inte träffat innan. Alexandra. Var jättetrevligt och vid halv 8 kom de 3 andra svenska tjejerna jag träffat innan! Blev massa prat, nachos och lite dricka. Lite senare kom en brasiliansk kille som Hanna och Jennie träffat på Starbucks för någon vecka sedan. Sjukt snäll kille som var med hela långa kvällen. Gick till två olika uteställen och dansade och vid 4 blev det en liten roadtrip i Oxford med några utav brasilianarens kompisar. Kom hem vid 5 och somnade direkt. Helt okej lördag liksom. Alltid kul att träffa nytt folk! :)
Bilder: Igår och just nu haha! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0