I'm yours.

Sommarlåtar diskuterade jag med Anna igår. Många minnen till vissa låtar och jag kom att tänka på hur gott det skulle vara med grillat och bernäääsås, i uterummet med sol och värme. Men nej. Jag är i England. Regn är det som bjuds här. Jag ska inte klaga då jag vet att England oftast bjuder på just regn. Kom och tänka på hemlängtan också. Jag har inte känt hemlängtan än så länge. Jag saknar dock vissa personer enormt. Men jag får snart se dom. I Augusti. Jag vill inte hem. Jag vill hem. Min hjärna och mitt hjärta sammarbetar inte heller. Konstiga känslor, rätt känslor, mysiga känslor, besvikna känslor och trötta känslor. Allt i ett men jag är glad. Det har hänt så otroligt mycket sedan jag kom hit MEN jag är fortfarande samma Bina som innan. Vilket vissa tycker verkar ha förändrats.
Jag tycker om barnen. Jag blir galen på pappan och mamman har jag svårt att prata med då hon känns som en posh workaholic. Jag har fina vänner som jag konstigt nog har öppnat upp mig för mer än vanligtvis. Jag pratar engelska varje dag och trivs med det. Min bästa vän kommer snart hit och jag längtar så otroligt jättemegamycket.

Förlåt. Det här inlägget innehåller ungefär alla tankar som snurrar runt i huvudet och hjärtat för tillfället. Därav väldigt osammanhängande. Som sagt förlåt. Men det känns skönt att skriva av mig.

Ha en fin helg. Imorgon ska jag gå upp jättetidigt. Åka tåg i 5 timmar och träffa min blivande man och hans mamma. No biggie. Elleooor? ;-)




Kommentarer
Postat av: Sis

Haha ;) Ha så kul! :) xo

2013-06-28 @ 18:11:30
Postat av: Mam

Jag förstår precis vad du menar! ;)
Ha det så bra och var rädd om dig!

2013-06-28 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0