Tankar.

- Andy Murray vann som ni nog säkert vet. Tror varenda kotte i det här landet tittade. Inklusive jag. Tyckte faktiskt att det var riktigt intressant! Såg mamman och pappan på tvn.

- Var ute och solade med Hanna och Jennie nyss. Nu känner jag mig som en chokladbit. Smält chokladbit.

- Den här veckan är barnen på sommarskola mån-ons. På torsdag fyller jag 20 år. Och på fredag kommer Anna.

- Jag känner mig redo att lämna familjen men verkligen inte Oxford.

- Jag saknar svensk mat något enormt och drömde om köttbullar inatt.

- Jag har fjärilar i magen.

- Smokey Bacon Pringles är mumsfilibaba.

- Det börjar kännas tomt utan min laptop. Får panik på surfplattan ibland, men bara ibland.

- Jag hör av mig om någon dag/dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0