“I fell in love the way you fall asleep: slowly, then all at once.”

 
Besökte Narnia imorse. Kan inte låta bli att tycka att snön är vacker när det är minusgrader och träden är klädda i snön.
Igår hämtade jag mitt körkort. Ser ledsen ut på kortet, kan vara för att jag var jättenervös när det togs (teoriprov) och för att jag inte trodde att det skulle bli min körkortsbild. Signaturen behöver vi inte ens prata om. HEJ TREÅRING. Typ. IALLAFALL, idag körde jag bil i minusgrader och frostiga rutor. Känns fel att åka rundor själv på vägarna. Kanske ska nämna att jag inte ens tycker om att köra bil...
WELL, ikväll blir det intervju nr 2 och fuuuutboll. Nice onsdag liksom.
BTW, idag har jag gjort brownie i kopp. Yep. Try it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0